Theea

Direktlänk till inlägg 12 januari 2012

Min dag ..

Av Thea - 12 januari 2012 15:24

Utvärdering av dagen 12/1 - 12:

HEMSK! 


Ni kanske undrar varför. Så, då måste jag ju berätta. Det börjar en helt vanlig dag. Jag åt frukost, gott och trevligt! Sedan så gick till busshållplatsen. Inte så trevlig, det var kallt och blåsigt med regn. Jag åkte med bussen till skolan. Jag gick till min bänk och lämna min väska. Och nu så spolar vi till våran svenska lektion. Det blev lite mer som en bild lektion för vi skulle rita hus. Då Piggelin (vill inte avslöja några namn) tog min linjal. Jag blev irriterad och sa åt honom att ge tillbaka den. Han gav inte tillbaka den. Sen så tänkte jag på vad han gjort mot mig tidigare (inte så trevliga saker det där) så då tog jag tag i hans arm och bet. Han tyckte det gjorde väldigt ont. Först visa han sin kompis Nogger och sen för våran fröken. Under lektionen Twister mig konstiga blickar. Vilket var läskigt. Efter så tog våran lärare med oss utanför klassrummet och prata om det här. Vilket jag inte pallar skriva just nu. Sedan så kom Daim och sa att jag kunde följa med henne till gympan, (hon hade sett att jag grinat). Sen gick vi till gympan tillsammans och jag kände mig lite bättre med att vara med henne. Sen hade vi våran gympa lektion. Efter det när vi skulle byta om och så frågade Magnum varför jag bet Piggelin. Jag svarade inte. Sedan när jag gick hem så fråga pappa om jag hade haft det bra i skolan, med myskoröst. Jag ska att det var bra. Då ville han att jag skulle berätta hur hela skoldagen var. Jag började med att säga att jag gick till bussen och då sa han att jag skulle säga ifall något speciellt hade hänt. Och då berättade jag hela historien. Och varför jag bet honom (alltså Piggelin). Han sa att han skulle maila min lärare och berätta hur alltihop hade gått till (till och med från början, allra första början när detta började). Och sen så pratade vi om att det var slaskigt, och sedan gick jag till min dator och berättade detta för er.


Ja, det var man sammanfattning av dagen. Ni kanske inte tycker det låter så hemskt. Men, för mig så blev det starka käkar och tårar som kom fram.


..................................................
..................................................
.......................................

Hoppas jag kan gott göra Piggelin om han fortfarande är arg. Eller vad tycker ni? Ska jag göra något snällt för honom eller ska jag bara säga vad han gjort mot mig tidigare? Sjukt tacksam om ni svarar kawaii bluebear 01


// Den där Thea som behöver lite hjälp och stöd just nu. 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Thea - 15 april 2012 20:35

Nu ska jag nog byta namn, igen. Min blogg kommer bli lite mer seriösare. Jag kommer ta bort min sims blogg och blogga om the sims här. Jag kommer även lägga upp dikter och noveller JAG skrivit själv. (copyright!!!!) Så, bloggen byter namn 19/4.  ...

Av Thea - 5 april 2012 00:16

Haha, känns lite sent att skriva mitt i natten? Men jag har faktiskt varit lite 'host host' sjuk. Hehe, men, ändå har jag inte haft tid eller tid och tid jag har faktiskt glömt att blogga. det känns som att det liksom inte riktigt är min grej nu. Men...

Av Thea - 18 mars 2012 13:35

Jo, jag har nyligen varit i dubai. Eller nyligen och nyligen .. för ett tag sen. men jag nu är jag tillbaka i sverige bara så att ni vet. fast när jag var i dubai så skrev jag varje kväll. och därför tänkte jag lägga upp min dubai "dagbok" på bloggen...

Av Thea - 24 februari 2012 11:32

Asså, jag har lixom inte bloggat på ett tag. Det kanske ni har märkt? Men ja, det är så här att jag bloggar på två bloggar. denna blogg och film-tajm.bloggplatsen.se. Bara så att ni vet. Men nu ska jag uppdatera lite. skriva om min vecka. jo, såhär ä...

Av Thea - 4 februari 2012 19:52

Ja, jag har faktiskt inte bloggat på väldigt länge. Men du förstår, jag har lixom så här typ .. bloggperioder. Men jaja, nu ska jag berätta allt jag kommer ihåg.    jo, nu ska jag berätta en creepyy sak som hände på bussen en gång. Okej, så här v...

Presentation


Thea På Rea!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Vad är bäst habbo elr msp?
 Habbo
 Msp

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Kolla klockan!

Musik, musik!

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards